Totalt kaos

Godkväll. Shit vad drygt det var ikväll - totalt kaos. Men nu är jag äntligen hemma, chartern begav sig tidigare än vi trodde. Jag har fått jordens roligaste info om eritreaner och deras förhållande till tid, men jag får skriva ner det en annan gång.

Mallis ringde nyss och peppade helgaktivitet. Det är ju halloweenhelg trots allt. Jag har smyckat kassan och baren på jobbet med spindelnät och spindlar och imorgon ska vi vara utklädda (på jobbet alltså), det kan bli småkul om kostymerna är bra (det ryktas om en DET-dräkt). Fast egentligen kan jag inte påstå att jag tycker att halloween är speciellt lustigt, jag är ju rädd för spöken, spindlar och blod till vardags..

Nu är det sängen som gällh, imorgon klockan 11 händer det nåt! Godnatt, Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0