Toffelfredag

Hej. Jag har haft en skön dag. Andreas red på Simpan imorse men självklart glömde jag bort att ta kort! Han fick egentligen bara skritta och trava men självklart skulle han tjuvgaloppera iväg på ängen.. jag var nervös och Simpan var skitpigg. Nu måste han ju dock rida igen så jag kan få ett foto på det.

Vi tog en liten tur på stan efter stallet sedan hade vi tänkt äta någon lyxigare typ av middag men det blev Max eftersom vi var så hungriga! Jag har haft fikabesök här på kvällen och jag har fått jättefina presenter. Nu ska vi se Idol och mysa soffa, imorgon blir det ferra! Johanna

Jag har fått vita jättetofflor


Jag har fått bruna jättetofflor


Obs! Jag har fått tabletter mot diarre! Hihi. Mamma är orolig inför Egyptenresan..

Kommentarer
Postat av: rillis

När får jag komma hem?

2009-10-23 @ 20:55:59
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron
Postat av: Ida

GRATTIS på födelsedagen! Glömde helt bort det när vi pratade i telefon. Min present till dig blir mitt skvaller från idag! :-D

2009-10-23 @ 21:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0