Skrömt´n

Hej! Det har varit en awesome day på många sätt och vis! Sovmorgon, klubbtävling med Winston, Braxele by night, härlig kvällspromenad och nu - film, chips och cider. Det blev ingen övernattning i Brax förresten, eftersom jag blev varnad för skrömt´n som smyger i skuggorna i källarn.. Nej, det var inte därför men vi sover hemma i alla fall.

Det var roligt att rida tävla även om det bara var en liten tävling, det var trots allt ett par år sedan! Winston var jätteduktig men jag är som vanligt självkritisk. Vi vann i alla fall LBn med 62,66 procent vilket jag är nöjd med! Winston fick havre och morot sen var han också nöjd, sötisen. När jag släppte ut honom i hagen nu ikväll blev han ännu nöjdare och dundrade iväg som om han varit hemmifrån i veckor.. jag ska ut till stallet imorgonbitti också och släppa ut de små spökena. Dom är så mysiga på morgonen! Johanna

Såhär tror jag att Skrömt´n i Marlenes källare ser ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0