Skattgömman

Min mobil är en liten skattgömma. Jag har sparat en hel del lustiga, finurliga, skrämmande, retsamma och oroande sms, här kommer ett litet urval.

"Hör upp! En bajs-historia: - - - - - - vill inte gå ut och bajsa när det regnar och är kallt så han smyger ut i hallen när inte matte ser och lägger en korv mitt på hallmattan, några minuter senare kommer brevbäraren och skickar in post genom brevinkastet.. som landar mitt i bajshögen. True story from yesterday."

"Jag fattar inte riktigt hur din häst har lyckats, men nu när jag står här och mockar ser jag att han flyttat hela sin boxvägg en decimeter ut i gången"

"Passa rygg, jag siktar på dig med en luring"

"Jag sänker nivån och undrar om hennes skinkor fladdrar onaturligt mycket vid vädersläppning?"

Fler kommer, det här var bara några av de senaste. De riktiga guldkornen gömmer sig djupare i smslistan..
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0