Sentimentala Dala

God förmiddag. Idag är det måndag och nu känns det iaf som att min födelsedag är över. Jag har fått så himla gulliga presenter, brev och gratulationer. Nu ska jag bli sentimental för en stund men jag har så fina vänner och familj.

Nu ska jag strax iväg till stallet, Simpan ska få sin nya hink! Älvan har förresten fått ett 2 dm långt sår på sidan, inte läckert. Jag har inte sett det än men det ska tydligen bara vara väldigt ytligt som tur är.

Förresten så är Rillan hemma igen och det glädjer mig! Dock vet jag fortfarande inte om han ska få behålla sina bollar.. det lutar åt icke. Johanna

En gammal Rillabild

Kommentarer
Postat av: Janna

Fick ditt sms! Det var så lite så, hoppas rattarna smakade bra!

2009-10-26 @ 13:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0