Rugguggla

Hej igen. Nu har jag varit hos pållarna, det blev en lugn barbackasväng med Simzon i morse. Efter stallet gick jag in på Granngården och köpte en 10kg hink med Bvitaminpellets, främst eftersom Älvan ser ut som en rugguggla i pälsen men de andra ska också få äta lite B, det skadar ju inte i pälssättartider. På Grannis köpte jag även en stor tuggring åt Mio och några små "Gnawlers" till Rillan eftersom han är en "Gnawler".. vad nu det är. Nu märker jag dock att Mio stulit allt och sprungit upp.

Jag har även hunnit med en lektion med Elin och Walter, de var väldigt duktiga idag. Jag ska ta en dusch och sedan ska jag jobba 15-23. Det blir en lång dag! Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0