LumparSofia

Godmorgon. Min kära vän Sofia gör ju, som de flesta redan känner till, lumpen i Boden. Jag kan inte sluta skratta åt ett sms jag fick av henne igår, det var tydligen inte meningen att jag skulle tycka att det var roligt, men det var det. Att skriva på någons skåp något i stil med "Din mamma gjorde ett misstag som födde dig" i lumpen är kanske inte så genomtänkt, men det ÄR kul. I alla fall när Sofia gör det. Love you!

Jag och Sofia kör en lufttrumpet med läskiga ringar i ändarna.. "Dooodoooo"


Nu ska jag snart tävla. Det är en liten klubbtävling med sex ekipage i min klass, men jag är ändå nervös. Vad ska jag göra åt mina nerver..
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0