Johannas Önskelista

Godkväll, jag sitter och tuggar på en munfull rosa rattar. Här kommer min önskelista inför 23e oktober, jag förstår att det är många som har väntat på denna..

- Ridstövlar
-
Liten behändig kamera
- Fängslande böcker (gärna någon ur "Radiostyrda igelkotten"-serien)
- Grejer till Akilles, Mio, Simzon och Älvan
- Ny badrock
- Extremt varma vinterhandskar
- Parfym
- Stora fyrkantiga rockiga sjalar
- Middag på Tapas
- Sporremmar i läder
- Presentkort på Red Dragon
- Två tåliga hinkar som kan hänga på boxvägg (en platt sida på hinken)
- Nya lurviga flip-flop tofflor (dessa har jag dock redan fått av mamma en gång i livet, men den ena är numera uppäten av Mio)

Nu kommer jag inte på något mer.. Dags för sänggående. Godnatt /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0