Idissel

Hej! Dagen började på ett ganska obehagligt vis - inga kommentarer. Karln kom hem på lunch så vi gick en promenad med hundarna tillsammans. Jag sitter och idisslar en Nutrilett meal (måltidsersättning för viktminskning enligt papperet), jag har ätit cirkus två tredjedelar och är nu jättemätt..! Jag ska byta ut några luncher eller frukostar mot nutrilett eller dylikt innan Egypten, som sagt. Synd bara att nästan allt sånt här ska smaka choklad, kola eller jordgubb.. det blir alldeles för sött.

Jag fick min lön idag och den är strax slut, lika bra att betala allt man ska betala på en gång så är det gjort. Jag har ju även ett Horzepaket att hämta ut på macken, woho! Nu ska jag hänga tvätt, awesome. Jobb kl tre! Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0