Filtrulle

Ohoj! Jag har några news kvällen till ära!

- Andreas har lyckats bygga en ställning på taket och på något vis installera en parabol (med hjälp av Parabol-Robert). Vi har nu ca 730 TVkanaler.

- När Lasse Berghagen lånar en penna på en flygplatsrestaurang så lämnar han inte tillbaka den!

- Imorgon ska jag tävla klubbdressyr med Winston och jag känner mig alldeles för oförberedd. Lör-sön ska vi övernatta med dogsters i Braxele.

- Nästa veckas schema är lika awesome som denna veckas.

- Värmen är tillbaka i elementen! Det har varit så fruktansvärt kallt här hemma fram tills nu.. jag åt lunch i vinterjacka tidigare idag. Inatt slipper hundarna sova i sina filtrullar.

Nu är det sängen, godnatt! Johanna

Älsklingarna inrullade i filt!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag såg Lasse bergehagen stå utanför TV-huset när jag for från dig i går!!

2009-10-03 @ 12:52:33
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron
Postat av: slida

jag älskar dom

2009-10-03 @ 13:57:27
Postat av: Pappa

Skall jag ha dom här vildhundarna i drygt en vecka i november??

2009-10-06 @ 23:27:25
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0