Diverse awesome grejer!

Hej!
Jag känner mig lite småseg och trött, men det är en awesome dag idag.

- Jag har varit ute och ridit i skogen tillsammans med Marlenes kompis Sandra och Winston. Det var superfint väder och Simzon var mysig.

- Älvan var på myshumör hon också. Nu måste jag dock ta itu med hennes skor så jag kan börja skritta henne snart! Hon vill det säger hon..

- Stena och Eva har varit här och lämnat tårta. Stena tog med sig vovvarna hem till Holmsund så vi har en hundfri helg framför oss vilket innebär att man kan löka lite extra. Dock passade det ganska bra eftersom vi har fullt med aktiviteter imorgon.

- Det finns vegetarisk hemmagjord pizza i kylen..

- Ikväll blir det vinhäng och skvaller med Ida, det ska bli kul!

Mina älskade småttingar

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0