Awesome förmiddag

Vilken awesome förmiddag. Det var jobbigt att kliva upp, men det var det värt! Det var så mysigt att komma först till hästarna på morgonen och ge dom frukost. Det var inte lika mysigt att brodda på Simzon (tåbrodd denna gång, jag har delat upp broddningen).. Få saker gör mig så frustrerad och arg som att hålla på med Simzons fötter! Och det i kombination med sattyget gängtapp! Huvva. Men det gick bra tillslut.

Marlene och Tex följde med ut på promenad och vi var ute nästan en timme - med Mio lös! Han sprang omkring och var skitnöjd, och skitsöt. Det var även perfekt promenad väder. Jag vill också bo på vischan! Nu är jag grymt hungrig, det är lantluften.. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0