Pregnant-pose

Godkväll! Det var supertrevligt på Olles. Det var, förutom vi, Marlene och Fredrik, Ida och Lars samt Sandra och Lars. Dom skulle vidare på bio och se "Flickan som lekte med elden", men den har vi ju redan sett så vi peppar en film här hemma nu. Jag är lite avis på dem, filmen är ju så grymt bra (men inte i närheten av böckerna).

Nu kom i skrivande stund en granne och berättade att Andreas lämnat bildörrarna vidöppna ute på parkeringen (han letade börsen där för 30 min sen). Vad händer.

Jag har förresten fått shoppa lite idag! Det blev en tunika, ett armband och ett pannband (haha!) på Indiska. Jag ska även prova de fina kläderna jag fick av mamma.

Alla är vackrare i svartvitt! Jag kör en pregnant-pose.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0