All the love in the world

Yes, jag känner att det här kommer bli en awesome dag. Jag har varit ute på en härlig promenad med hundarna, de skötte sig ypperligt. Nu sitter jag och väntar på att Nora ska hämta mig så vi kan åka till hästarna. Jag lyssnar på bra musik, väntar på att min pestopasta ska bli varm OCH jag har hittat en bit chokladtryffeltårta som fortfarande var ätbar, mmm.

Jag är även peppad på en trevlig kväll. The Outfield gör mitt humör på topp samt får mig att vilja röjja lös med BK.



OBS! En annan grej som är sjukt awesome - En brun gammal jorgglob har flyttat in! Johanna

Kommentarer
Postat av: kevin

nice blogg:)

2009-10-10 @ 18:59:27
URL: http://kevinsito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0