Todays news

- Simzon har fått sina fötter verkade + betat lite gräs. Han är så himla mysig och glad just nu! Idag gnäggade han högt när han såg mig, tror aldrig han gjort det förut.

- Jag har ätit jättestark jättegod thaimat.

- Någon ur mitt förflutna har gått upp minst 25 kg enligt facebook. Klappa in den Sofia, klappa in den!

- På torsdag åker vi till Ulvön, jag tror det blir jättemysigt. Vi måste hinna köpa flytvästar till vovvarna innan torsdag! Pappa har varit förbi här med fästingmedel åt dem också.

Nu är jag strax på väg till jobbet, känner mig som en beanbag så jag kanske måste mata i mig en redbull innan jag åker. Jag börjar bli lite smått beroende av dem, inte bra. Johanna

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fästingsmedlet skall anbringas på hundarna. Glöm inte det.

2009-06-18 @ 16:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0