Sametoffla

Jag blir så less. Åt helvete med mina billiga fynd! Jag köpte ju två par skor på Skokanonen innan ulvön för det var ju billigt och bra. Jag kommer dock aldrig mer kunna använda något av paren igen. Inte utan att bandagera och plåstra in hela fötterna innan användning iallafall (för att undvika en blodfläck stor som ett äpple). Så nu står jag här igen nästintill skolös men några hundringar fattigare.. måtte jag hitta några awesome shoes på vägen ner till dalarna, kanske Birsta?

Förövrigt är det tomt och tråkigt hemma utan två bruna vovvar som lever rövare. /Johanna.

Ps. Jag älskar bröd, hittade några ruskigt spännande varianter på Ica Maxi. Nu ska jag prova en liten fralla med vitlök och majs i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0