Morgonstund

Godmorgon. Jag har sovit jättedåligt, jag har haft ångest hela natten för att jag legat och funderat på om jag drack för mycket igår för att kunna köra bil idag. Vi var ju på afterwork på flygplatsen och det var trevligt. Vi blev hämtade kl 1 vilket ju inte var allt för sent men jag är paranoid när det kommer till blåskontroller. Jag ringde mamma för typ en timme sedan och bekände (vi ska ju på släktträff idag och jag skulle egentligen köra allihopa) men hon tog det hela med ro. Förhoppningsvis kommer Alex på en stund och skjutsar mig till stallet så jag kan släppa ut Simpa.

En fråga bara, hur länge ska mannen som läser upp de lokala nyheterna på radiokanalen Rock Klassiker få fortsätta sin tortyr? ALLA jag känner skulle kunna läsa upp de där nyheterna bättre så jag undrar verkligen hur han fick jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0