Massäck

Nu har jag dolat med min lilla massäck till imorgon (jag är väl medveten om att det heter matsäck, men jag uttalar det massäck vilket jag vet att även många andra gör). Massäcken är ju halva nöjet med en lång bilresa genom Sverige! Andra halvan av nöjet består av talbok, tupplurar i osköna nackpositioner, dollar store och höga kusten bron. Hursomhelst! Jag har en ciabatta med veganröra, en hel honungsmelon och en påse med blandade nötter med chilikrydda i min massäck.

Såhär ser veganröran ut under produktion. Jag lärde mig den under Café Björksta tiden. Och den ser kanske inte så smaklig ut (alls), haha, men den är grymt god. Den blev väldigt grå och äcklig på bilden.. min här hemma är nästintill neongrön.


Jag har packat alla mina kläder nu men Andrew har inte packat en ynklig liten kalsong ens. Jag övergår strax till att välja ut skor. Majs och vitlöksfrallorna var sjukt goda. Godnatt! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0