Ledarcamp

"Grattis, du har blivit utvald!

 

För ett tag sen nominerade din idrottsförening, Umeå RF, Dig till Folksams LedarCamp som en uppskattning på Dina insatser som idrottsledare i föreningen och en enig jury har valt ut Dig bland många andra. LedarCamp arrangeras av Folksam och Västerbottens Idrottsförbund samt idrottsförbunden i våra granndistrikt; Jämtland-Härjedalen, Norrbotten och Västernorrland.

 

Totalt kommer ca 100 ungdomar i åldrarna 18-25 år att samlas på Norrbyskär utanför Umeå den 11-13 september för en helg som kommer att vara rolig, inspirerande, utvecklande och otroligt givande! Lättsamma pass med övningar och gästföreläsare som utvecklar dig som person och ledare varvas med roliga och äventyrliga aktiviteter på Norrbyskärs lägergård."

 

Det ringde en kille efter att jag hade fått det här mailet och undrade om jag skulle tacka ja, men jag upplyste honom om att jag var lite skeptisk till detta eftersom jag vart på en liknande kurs tidigare där 90 % av deltagarna bara var intresserade av att diskutera fotboll. Dock visade det sig att ridsporten var en av de sporter som hade flest deltagare på denna kurs. Jag gillar att jag är en ungdom och jag saknar norrbyskär. Så jag tackade ja. Johanna.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt! Grattis - det är du värd. :-)

2009-06-11 @ 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0