La Range

Simpan har fått vara ute i pyttehage idag, äntligen! Han var jättesöt när han skulle gå ut, han vågade inte gå ut genom dörren först. Men när han kom ut tyckte han att det var awesome, han tog några glädjeskutt i hagen och sedan stod han och njöt av vinden i ansiktet. Mys!

Jag har varit på rangen (en golfrange) idag. Det var lite olustigt att andra kunde se mig, men det var faktiskt ganska kul.. jag ville dock mata på bollarna det hårdaste jag kunde, men det fick jag inte. Jag fick en liten teknikundervisning av Andrew men jag har väldigt dåligt tålamod som nybörjare.. dessutom måste jag klippa naglarna och skaffa mig en ordentlig golfhandske om jag ska kunna gå vidare med detta.

Nu är det duschen! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0