Home sweet home

Borta bra men hemma bäst. Jag är trött, röd och uppspänd av alla onyttigheter. Vi har haft det riktigt trevligt. Dock visste vi ju redan innan att vi inte skulle kunna hålla sams allihopa i 5 dagar, så det var väl ingen som blev förvånad när små dispyter utbröt. Haha.

Jag har shoppat en del trots att jag inte hade råd med det egentligen. Min relation till shopping är faktiskt nästan lite sjuklig, jag shoppar ganska sällan men det beror endast på att jag väldigt sällan befinner mig på sådana ställen. Släpper man lös mig mitt i ett bra köpcentrum så finns plötsligt inga hämningar! Efter torsdagens shopping fick Andreas gömma mitt Visakort och jag fick inte tillbaka det förrän idag under hemfärden (jag fick dock dispens när jag hittade mitt superspecial hästschampo på Aubiose).

Vi såg Thåström, Dia Psalma, Babyshambles, Winnerbäck, Håkke H, samt lite Volbeat och Mötley. Thåström var dock oslagbar!


Kommentarer
Postat av: slida

knivskuren blev en snubbe men han dog inte. sen var det en flicka 2007 som blev ihjältrampad.

2009-06-29 @ 00:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0