Håll snattran!

Jag älskar att be någon, ikväll Rillan, att hålla snattran. Akilles har en sån typisk snattrande snattra..

Mitt schema är tämligen fullspäckat den närmsta tiden. Men det gör inget, det är bra att jag får jobba mycket inför trippen. Jag behöv ju peninga. På fredag är det dags för atg med Simpa igen.. nu måste han bara vara bra i benet! Vi klarar inte mera boxvila nu. Ska passa på att låta vet undersöka det där svullna skapet som inte vill ge med sig också..

På lördag har jag ponnylektionerna på hippo för sista gången. Det känns ganska skönt faktiskt, det har blivit så mycket jobb ute på flyget att jag inte riktigt haft energin till lördagslektionerna och det är inte roligt att ha sex lektioner och känna att man är ofokuserad. Dessutom har det varit lite krångel att pussla ihop schemat, men lite trist är det ju dock att sluta!

Nu är det snart nattis. Lite Seinfeldt vill jag ju dock ha, det är ju nya kvällsrutinen. Ska spana ut lite också och se om jag får en skymt av igelkottis.. han håller till här i krokarna. Jag är verkligen barnsligt förtjust i igelkottar. Sov gott. Johanna.

Brunbröderna sover redan..

Kommentarer
Postat av: slida

åh the brownbrothers!

2009-06-04 @ 00:17:28
Postat av: Sofia

Jag spanar efter igelkottar typ 15 gånger per kväll men ser ändå aldrig nån. Men dom är där för dom bajsar massor på min uteplats =(

2009-06-04 @ 16:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0