En snabb uppdate

- Bilden (och speciellt texten) längst upp på bloggen måste uppdateras. Mio kan ju tro att Rillan blir favoriserad.

- Jag blir klänging när min pojkvän luktar Jean Paul Gaultier, den blå flaskan med vita ränder. Grr!

- Vi har kloklipparkväll här hemma.

- Jag har den senaste tiden tvättat upp (nästan) alla mina kläder och upptäckt att jag har en hel del snyggt! Jätteväskan till dalarna kanske inte räcker till! Jag hittar dock inte alla mina skor.. (har inte packat upp alla flyttlådor än, dåligt av oss).

- Jag har bjudit bort oss på middag imorgon.

- Jag kommer att missa en bananpicknick som äger rum på torsdag. Det känns inte bra! Thåström måste trösta mig..

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0