Jag känner i bakhuvudet

Tjoho. Hemma från jobbet nu. Hittade en liten sjuk Andrew i soffan (han må ikke smitte mej). Det är hästhoppning på 4sport, en liten kvällsmacka vore pricken över i.

Linda kom förbi en sväng idag och provsatt på den nya halvfärdiga altanen, det var nice. En annan humörhöjare var att Simzon fick ett superfint tävlingstäcke från Mountain Horse idag (det satt som gjutet), så nu måste vi bara börja tävla också.

Nu ska jag ta en efterlängad dusch. Jag känner i bakhuvudet att jag har några viktiga saker att ta tag i, men klockan börjar bli.. jag får ta det imorgonbitti. Jag måste ibland skriva små komihåg-listor till mig själv (det blir en sådan imorgon när jag vaknar), och ibland tyvärr med lite väl basic punkter.. typ "ät lunch" eller "klipp naglarna". Komihåg-listan är ett fenomen jag ärvt av min mor.

Rilli står på lur i trappen. Nattis. Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0