Din lilla lymmel

Hej. Nu har jag ridit på Simzon! Han var en riktigt stökig bråkstake när jag skulle raspa fötter (orkade bara två av fyra innan jag brann av) och göra iordning honom. Två personer höll i honom när jag skulle sitta upp, haha, men när vi väl kom iväg så var han jättelugn och snäll. Jag var lite spänd första biten men sen kände jag mig som hemma igen!

Nu sitter jag här hemma vid vardagsrumsbordet och det luktar skit här. Det luktade skit på exakt den här platsen igår kväll också men då tänkte jag instinktivt att det var mina strumpor som var orsaken. När jag satte mig här i morse helt utan strumpor och nyduschad så tänkte jag att det nog var påsen med skräp som lutade illa (eftersom det fortfarande luktade likadant), så jag bar ut den. Men nu sitter jag ju här igen och det luktar likadant fortfarande! Nu misstänker jag kaktusen.. Johanna

Det är en sån här liten lymmel..

Kommentarer
Postat av: öjbrandt

kul att du har börjat sätta igång simzon! Måste kännas toppen bra!?

2009-08-01 @ 14:06:50
URL: http://ojbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0