Storstövlen

Hej. Nu är jag tillbaka från en trevlig lunch med Jon. Dock lurade hon mig att parkera mitt i stan, jag hatar det.

Förresten så var det väldigt trevligt igår, och gott. Linnea och Nicklas var här och hälsade på, vi åt, drack vin och spelade spel. Det mumlades lite om en eventuell Egyptenresa i november, vilket ju skulle vara sjukt kul. Vi var ju lite inne på New York tidigare, men på senaste har vi diskuterat några andra resmål (sol och bad). Sedan är det ju ganska awesome att åka med sällskap också.

Sällskapet fotograferades!


Melker var på plats!


Nu är det snart dags för mig att börja bege mig mot jobbet. Först blir det en hundtur i storstövlen.. det regnar än och jag är inte så sugen. Hoppas att inte min lille frusne Simpa fryser där ute på betet..
Johanna

Kommentarer
Postat av: linn

jag har inte tagit av plåstret och kikat idag.. jag låter nog bli och ber till någon högre makt att jag slipper uppsöka sjukhus. jag är inte rädd för blod eller så, och det var nog tur med tanke på hur mycket det envisades med att blöda..

2009-07-10 @ 21:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0