Spela spratt

Hej igen. Fick ju äntligen träffa lille Melker igår och han var verkligen hur söt som helst (jag glömde att föreviga honom med ett foto). Jag var givetvis thrilled över att få träffa Melkers matte Linnea också, det händer alldeles för sällan. Jag var hemma från jobbet vid nio så efter det tog vi en promenad med vovvarna, sedan en kopp kaffe här i soffan och hann beta av en hel del skvaller. Melkers lilla blåsa spelade oss några spratt här inne och Akilles tog tillfället i akt att prova bestämma lite över någon som var yngre än honom, men det gick ändå rätt bra att ha alla tre hundarna ihop.

Det blev en konstig dag för Simzon idag. Det är så få hästar på hippo nu över huvud taget och de få hästarna som står där går knappt ut i hagen alls, och jag vill inte att Simzon ska stå ute själv (han springer bara omkring och ropar efter en artfrände)! Så han står och hänger läpp i boxen. Han har fått vara i hagen två korta svängar, tror jag ska åka tillbaka och gå en liten promenad med honom ikväll. Tack och lov så kommer Jack tillbaka på måndag.

Förövrigt är jag förkyld. Damn! Jag kände redan igår att något var på g. Jag är slapp och snorig. Vi har unnat oss en onyttig lunch som tröst, jag hoppas vi orkar styra upp lite grejer i helgen trots den här epidemin.

Nu ska jag bestämma vilken bok jag ska beställa från adlibris. Johanna

Rilli på pall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0