Sommarkänsla

Godmorgon! Det blev middag på Olles med Sofia och hennes karl igår, hur gott som helst. Dock tänker jag alltid att jag ska prova något nytt när vi är där, men det slutar alltid med att det blir samma gamla favorit. Och jag fick åka nercabbad ny bmw till stan, det var awesome! Jag är barnsligt förtjust i att åka cab, det är sommarkänsla! Jag har smygtjatat lite på Andrew om att få åka cab till bion ikväll också, men jag vet inte om det hjälpte..

Nu ska jag ut med doggies med Emelia i luren och sprida det här roliga/skrämmande classmateryktet vidare.. observera att jag har bokat in en tid för avslöjandet. Haha. Johanna

Kommentarer
Postat av: musseron

Har vi talat med tandläkaren idag?!

2009-07-20 @ 12:03:10
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0