Snart är det vinter

Godmorgon. Morgonen började med att jag snoozade (stavning?) en timme. Har precis kommit in från en relativt lång och relativt uppiggande promenad med dogsen, det skulle ha varit någon grad kyligare ute så hade uppiggandet fungerat lite bättre. Men man ska inte klaga på värmen, vi har ju en lång vinter som väntar runt knuten..

Jag har äntligen fått ett eget Yves Rocher erbjudande hem i brevlådan. Har alltid varit avundsjuk på mammas tjocka Yves Rocher brev med prover och lotter osv. Kruxet är bara att nu när jag får ett eget erbjudande om att gå med så är det jättefula premier man får.. what to do. Jag ska kolla om mamma kan värva mig istället. Nu ska jag gå och ta en kik på vad kylskåpet har att erbjude. Johanna

Mitt nya skrivbordsunderlägg

Det här kiddet borde förresten få ur sig ett blogginlägg snart..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Simzon var snäll idag. Inga problems. han kom ut ca 08.40.

2009-07-03 @ 11:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0