Sjusovare

Jag har seriöst bara sovit idag. Klev upp ur sängen vid elvasnåret, tillbringade en längre tid i duschen för jag frös, gick ut med hundarna och åt lunch. Jag pallrade mig vidare till hippo där jag mockade ur hagen som Simzon lånat (det tog kanske en kvart), och sedan när jag kom hem igen var jag så trött och utmattad av dagens upptåg att jag somnade i soffan igen. Mycket skumt. Andreas joinade mig i sleepen fram till för bara någon timme sedan, då for vi på coop och köpte mina favoriter - majsschnitslar (jag struntar i stavningen på detta ord). Så nu ska vi äta och se sex and the city filmen, som jag fortfarande inte sett - skandal enligt vissa. Jag hade ju peppat göranfilmen på bio ikväll men det visade sig vara nästa måndag vi skulle se den, crapers. Johanna

Två andra sjusovare


Det finns förresten ett sjukt bra litet djur som heter sjusovare, jag återkommer om detta.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad kul att du har hittat till min blogg! Och kul att du gillade den! Du är mer än välkommen tillbaka! =)



Det där med sprickan var inte roligt... Hoppas att din häst är återställd nu!



Kram kram

2009-07-13 @ 21:57:19
URL: http://dromdansaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0