Rusk

Idag är kanske inte den allra roligaste dagen att vara hundägare. Jag har fått tvinga ut båda två! Innan jag åkte till stallet lurade jag ut dem att kissa på baksidan och nyss var vi ute på en längre tur. De blev jätteglada när jag tog på dem kopplen osv men när de kom ut på bron växte de fast, jag fick stänga dörren fort så de inte skulle fly in igen. Sen var det bara att släpa runt dem tills de hade gjort alla behoven, då fick de galoppera hem. Nu ligger de och gosar på sina specialställen, dom är riktiga stugmysare. Nu ska jag ta en varm dusch (sitter utan byxor och med fuktiga kalla fötter), sedan blir det nog att börja dra mig mot jobbet om jag ska hinna fixa den där badgen innan jag börjar..

Akilles ligger i sitt fort, inte sugen på promenad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0