Rillis rescue

Godmorgon. Sitter här i min gula badrock och glor ut på det fina vädret, men känner konstigt nog ingen motivation för att gå ut i det. Dock vill ju doggarna ut så jag är ju så illa tvungen, vi ska knata förbi mamma för att rensa några lådor med mina grejer. Om det blir som sist så väljer väl Rillan ut några grejer som han vill ha! Jag rensade nämligen klädkammaren här uppe för några månader sedan och fick ihop en ikeakasse med saker som jag skulle bära till myrorna, precis när jag skulle gå ut genom dörren med den sprang Rillan förbi och gjorde en rescue (a la Mitch Buchannon) av den lilla gula nallen med nattmössan som stack ut ur påsen.. så han fick behålla den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0