Jag är pluffsig

Japp. Jag måste uppsöka en vän med en våg, väga mig och sedan ska jag sätta upp ett viktmål, för nu är jag less på den här överflödiga kroppen. Jag måste ju veta exakt vad jag väger innan jag bestämmer målet, och jag måste även komma på ett bra pris åt mig själv om jag når det. Jag gillar pris så jag funderar på att sätta upp ett halvtidsmål också.

Jag ska inte gå ner så många kilon, men jag har faktiskt blivit pluffsig av att inte rida på snart 5 månader. Jag gillar ju att äta (mm!) så jag ska nog inte ändra så mycket på maten, men småsaker som att äta mera frukt och sluta dricka läsk (det gör jag förvisso redan ganska sällan). Och kanske viktigast av allt; dra ner på kvällsfika/mat 10 på kvällen efter jobbet. Sen måste jag ha något litet träningsprogram också, jag har för starka ryggmuskler och för svaga magmuskler vilket tydligen är en dålig kombo! Johanna

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

tack, allt väl ?

2009-07-13 @ 14:47:42
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

jodå..lever..

2009-07-13 @ 18:29:23
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi har våg, du är välkommen :-)

2009-07-13 @ 22:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0