Jag sitter och lurar

Har just ätit supergod middag (igen.. det har verkligen varit en lyckad vecka i middagsväg) och cheesecake med hallon i Röbäck. Grattis till Janna som fyller år (imorgon förvisso)!

Sitter och lurar på tatueringar igen. Jag är sjukt sugen men jag har så många idéer och så lite slantar, haha. Jag måste spara lite pengar nu om jag ska kunna genomföra min hästplan. Men bygga ut tatueringen på handleden är iallafall ett måste. Även en kompis till Vandraren ska födas innan året är slut. Hoppas inte pappa läser detta.

Imorgon tjugo över sju kommer den lille som ska skapa den här Vandrarkompisen. Det är Elias, vars dagis är stängt. Jag ska mottaga honom i pyjamas och föreslå lite barntv i sängen med varsin hund att krama. Hoppas han nappar.

Nu verkar Andrew ha någon plan, för han skulle gå och "preppa"..? :O

Han har förresten svurit att blogga imorgon. Godnatt. Johanna

Den här är till Nora! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Pappa läser detta!!

2009-07-06 @ 01:24:44
Postat av: Pappa

Du vet vad jag har sagt om tattueringar och jag läser Bloggen varenda dag!!!

2009-07-06 @ 01:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0