Jag saknar ett crew

Hej. Nu är jag hemma från jobbet igen, och jag känner mig lite sjuk. Visst borde man inte bli förkyld två gånger inom loppet av två veckor? Jag tror nämligen att jag löper en viss risk att bli smittad av svininfluensan eftersom jag jobbar på en flygplats.

Över till rubriken. En sak som jag tänkt på flera gånger är att jag saknar att ha ett crew, en grupp som man alltid kan festa eller hänga med. I högtstadiet var vi ett crew om 8 tjejer. I gymnasiet var vi dock bara tre (BK), men med många anhängare. Nu har jag fortfarande många superbra vänner men inte den här sammansvetsadegruppen som man bara kan ansluta sig till en lördagskväll (för man vet att de träffas varje helg). Någon grupp som har en plats över? Johanna

BK.. 05?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0