Jag - ett flickebarn?

Två äldre lite strama damer var på restaurangen idag. En i rullstol och en som sköt rullstolen framför sig. De ville ha något att dricka, utan kolsyra, och jag hjälpte dem tillrätta. När jag var på väg mot kassan hörde jag den ena säga till den andra "ja, nu kommer flickebarnet".. haha, det var alltså jag. Lite senare gick jag förbi deras bord, då hörde jag återigen att de pratade om mig, den ena sa "Det där verkar ju vara en himla snäll och go flicka.." (Och det hade dom ju himla rätt i!). Lite kul var det. Johanna

Kommentarer
Postat av: pappa

Det lyste väll upp din arbetsdag. Säkert många andra som tycker lika dant, men som du inte hör säga det.

2009-07-29 @ 09:20:44
URL: http://www.metrobloggen.se/musseron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0