Its a beautiful daaay

Godmorgon. Gårdagen var trevlig. Dagen började i stallet där jag med en klump i magen bestämde mig för att släppa Simzon i en lite större hage trots hans skadade ben, om han började busa omkring vad min plan att genast fånga in honom och flytta tillbaka honom till den lilla cellen men något bus kom aldrig så nu får han gå i den hagen även idag. Skönt förn.

Efter stallet åkte jag till pappa för att hjälpa honom med rivning av ett hundra år gammalt dass/förråd som halvstår på hans tomt, vi jobbade på tills pappa fick en muskelbristning (en grop i benet) när han tog i som värst så då avbröts arbetet. Det blev middag i Röbäck hos Andreas föräldrar, gott och trevligt.

Jag blev avsläppt hos Emelia på vägen hem, Linda och Sara kom också dit. Det blev fruktsallad och nötter på balkongen, massa uppdateringar och en halv Forest Gump.

Nu ska jag till stallet igen och sedan börjar jag jobba klockan 4 (det känns som om jag varit ledig i evigheter), jag får se vad som kläms in där emellan. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0