En ledig dag

Skitväder ute, men det regnar åtminstone inte. Vad märkligt det känns att kliva upp på morgonen utan att man måste göra någonting! Förutom att gå ut med hundarna och handla och städa ungefär. Något jag borde göra är att fara och mocka ur hagen som Simzon tjuvlånat, men det är inget som måste ske idag. Speciellt inte om den fortfarande är lerig. Jag får se om jag gör det idag eller imorgon.

Ikväll kommer Linnea och hennes kille Nicke på middag, jag hoppas att vädret tillåter grill då. Nu blir det dogwalk. Johanna

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: ja, det är en heltravare. vadårå?

2009-07-09 @ 13:37:05
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: okej, jo jag har hört en hel del olika åsikter om honom. Men alltid kul att höra något positivt :)Hans steg är jag väldigt stolt över. Vi får ofta 8or och 7or genom hela dressyrprogrammen när vi tävlar. nån 6:a har det hänt att vi fått när det blivit missförstånd mellan oss.

2009-07-09 @ 13:52:23
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0