Dubbel Dala trumpet

Home from work. En sak som jag gillar med att jobba på flygplatsen är att man nästan varje dag träffar någon bekant som ska ut och flyga, idag var en extrem sådan dag.

Nu kommer iallafall de utlovade bilderna på mig och Sofia. Jag hoppas hon inte blir arg på mig. Jag tänker dock spara några trumfkort till senare.. jag sitter nämligen och ruvar på en del "har du sett den här?" i olika varianter. Nu ska vi ta kvällskissen med snoopy och poopy. Sov gott! Johanna

3 och ett halvt öga


Dubbel-Dala-trumpet (på min signal.. DODOOO!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror bestämt att det var den översta bilden jag inte ville ha ut på cyberspace! /missnöjt jon

2009-07-16 @ 21:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0