Doktorns förtrogna

Hej. Idag har jag suttit på mammas balkong och läst Starlet från 74, fastnade speciellt för serien "doktorns förtrogna". Det kändes lite märkligt att sitta i den varma solen samtidigt som åskan mullrade. Jag har även lyckats skiljas från 3 påsar med gamla mjukisdjur som mamma med nöje bar iväg till myrorna.

Har fått Idas rapport från betet och det var väl både positiva och negativa informationer. Tydligen hade ett bråk uppstått mellan Simpa och Zigge när Zigge plötsligt kom ut i hagen med en rymddräkt, om det nu berodde på dräkten vet vi ju inte men man får ju spekulera lite.. Däremot var Simpa mindre svullen i sin has idag. Jag väntar spänt på morgondagens rapport. Lördag-Söndag är vi där.

Nu ska jag gå och handla ingredienser till en vegetarisk lasagne, det blev inget Ghandi men väl en spelkväll i goda vänners lag. Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0