Brevbärarjakt

Hej. Jag har gjort något väldigt pinsamt. Följande inträffade för ungefär en timme sedan. Jag visste att Andreas var på väg hem på lunch, jag hörde hur vårt brevlådelock öppnades och stängdes och Akilles började skälla.. Jag öppnade dörren för att Akilles skulle få möta Andreas, för jag var ju säker på att det var Andreas. Konstigt nog så fortsatte Akilles bara att skälla, men inte med det glada skallet, samt försvann runt knuten. Jag hade bussat Akilles på den stackars brevbäraren och denne blev nu jagad.. Jag fick springa ut utan skor och ropa tillbaka Akilles som hade hunnit en bit tillsammans med mannen på cykeln. Inte läckert. Johanna

Det var inte riktigt så här dramatiskt, men nästan. Visst ser man förresten att den här brevbäraren är fransk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0