Arg som ett bi

Godkväll. Jag är just nu sjuk less på min jobbsituation, jag kom hem arg som ett bi och spydde galla över slarv, sura kunder, övertid och skitsnack och upptäckte när jag var som mest uppe i varv att min loverboy stod och bakade scones kl tio på kvällen. Han är så go, jag tog en dusch sedan fick jag nybakta scones och varm choklad.

Fuxbäbisen kommer förresten inte imorgon utan om en vecka, det passade mig ypperligt att hon skulle få gå på bete en vecka till eftersom den här veckan som sagt är ganska kärv. Men jag längtar ju!
 
Just nu sitter jag och gluttar lite på en beckfilm, vet inte vad den heter men dubb-josef är med i alla fall. Godnatt, Johanna.

Dubbade Josef

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bit ihop!

2009-07-28 @ 13:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0